lunes, 23 de marzo de 2009

PROPOSTA PER A AQUESTA SETMANA (BARBACOPA)

La proposta d'aquesta setmana es una petició popular que amb l'arribada de la primavera que tots sabem que la sang altera, o que les ties començen llevarse abrigs e histories varies i ensenyen més carn, "CARN" ahi esta el quid de la questió, trobe que encara no estem de quaresma i eixes coses, ho siga que anem a fer una barbacopa por todo lo alto, amb corder, cerdo, creilletes, salsitxes, botifarres, xoriços (no els del madrid), ceba i si el Vividor portara uns capellanets sequets o el germà que diu que en fa pa compromisos, aço es un compromís, inclús et deixem que vingues, per a que siga un compromís amb tota regla, después es recompensarà el teu esforç amb les nostres mostres d'afecte i admiració per un treball completament artesanal, (retirada de budells i penjada en cordells, rima i tot) rematat amb oli d'oliva verge damunt un troç de pa acabat de fer o torrar.
Vaig a deixar de parlar de menjar perque es hora de berenar i la panxa comença a sentir la necesitat de que alguna llepolia o guarreria varia li caiga com per sorpresa.
A banda dels compromisos, espere que siga el torraor oficial el que es faça càrrec, si ell sap ben bé de qui estic parlant i vosatros també. Que es deixe de tonteries i ens ofereixca el seu millor repertori de torraor, la combinació d'ingredients serà de discusió entre els asistents a la compra que es farà el dimecres, algu podria oferir-se i anar a encomanar-ho a alguna carniçeria local, aixo es un repte que llançe a vore si algun component d'aquestes sopaes agafa el guant i pega el primer pas per a la barbacopa d'aquest dimecres.
Comentaris, reclamacions i diverses opinions baix d'aquest article.

7 comentarios:

Angel dijo...

Punto 1: lo dels capellans està fet (si en queden)
Punto 2: jo m´apunte.
Punto 3: podriem anar a comprar a la carnisseria del Ripo a Sanet.
Punto 4: es pot sopar sense picant??
Punto 5: més que cervessa la BBQ requereix un bon vinet (del terreno si pot ser)

kiko dijo...

Angel els teus desitjos son ordes per al dia del Xef.... concedit, xo el problema es:
1.Mai sabem la gent que ve fins el dimecres, xo si no teniu problema de pujar el dimecres a les 19 a comprar, x mi no ho feu.
2. El picant se l'administrarà cadasqu.
3. La cervessa li pega a tot, xo no seré jo el que li faça ascos a un bon vinet del terreny.

Pedro dijo...

Rectificacions als punts d'Angel:
Punto 1: ok
Punto 2: ok
Punto 3: no sabem mai quants som fins al final
Punto 4: el picant és IMPRESCINDIBLE
Punto 5: la cervessa és IMPRESCINDIBLE

Pedro dijo...

però si a tu t'agrada el picant, i no t'agrada el vi!!!

Angel dijo...

home, el vi si es bo es millor qu euna cervessa normal!!!
i el picant clar que m agrada, ho dic per Victor que pareix que a el no li entusiasma el picant

Bellotero dijo...

Bon dia a tots,
Voldria fer alguns comentaris al debat:
punto 1: ok (jo porte un oli d'oliva "extra")
punto 2: ok (jo també)
punto 3: com que jo soc el que mes falle, no puc ni opinar...
punto 4: el picant es com la birra, indiscutible
punto 5: m'encarregue del vinet

garrotipadur dijo...

jo com haureu vist no vaig a sopar així que disfruteu molt!!!

jo continuaré amb la preparació de la marxa de llíber,a vore si quede l'últim com pocollorar......xD

De lo de picant dir que un bon xef deu fer el menjar sense massa espècies ni picant però si vos agrada tant que tenim que fer i rotar i sal de fruites tota la nit,jeje.

A la propera que vaja portaré espècies molinillo que mai m'enrecorde......