viernes, 19 de junio de 2009

SOPAR DIMECRES

Vam sopar pites i amanides especials, tinc que dir que va ser un sopar light, clar no estem acostumats i van alçar les primeres proptestes, alguns farteres es van quedar en fam, algunes protestes contra el Xef i la seva gestió a càrrec de les inversions. Al final les pites estaven boníssimes que es el que conta.


La petxuga de pollastre es sofregeix amb oli i suc de taronja.

Ingredients per a fer la salsa, una salsa rara que no va deixar indiferent ningú, un altre dia posarem la recepta.

Les Pites de Pollastre amb Melon Cantalup, no se si ho he escrit be, no tinc ganes de mirar-ho, jo com a crítica personal i sense que serveixca de precedent, li tinc que dir Sr. D. Xef, els troços de pollastre si hagueren estat un poc més menuts, li haguera posat un 10 a la recetpa, que la veritat es que per a mi va tocar el 8, les amanides ara parlarem d'elles.

La famosa salsa, ai mare!!!! picava que es l'important.

Amanida amb patates fregides, Kikos (no el que escriu, gg), olives negres i vinagreta de mòdena.

Trobeu que al final va sobrar algo??? El que no hem vaig enrecordar de fer-li foto va ser al gelat, un gelat que tenia 24Kcl. ho podeu creure?? jo si perquè el vaig provar, era llima tal qual sense sucre ni res en gelat, aixi textura cremoseta, però sabor infernalment àcid.

No hay comentarios: