martes, 26 de mayo de 2009

SOPAR FINAL UEFA

En motiu de la final de UEFA vam fer un sopar tipo aperitiu, amb mejillons al vapor de la nostra cervessa, creïlles braves del Xef, que tampoc eren tan braves i Hamburgueses especials del Xef, que com a critica tinc que dir que es van quedar un poquet curtetes, van vindre dos formigoneres d'exepció que més val comprarlos un tratge com el de Camps, que convidarlos a sopar, menudes trituradores, convertidores d'aliment en producte per a Roca.

Tinc que dir que el millor eren les clotxines al vapor, no es per que ho vaig fer jo...bueno si, perque ho vaig fer jo, que pasa?

Aquest plat es el millor que se fer, mejillonets amb bexamel i formatge fundit, que vaig a dir una delicia.

La taula quasi montaeta, con vegeu els aperitius previs com les olives, es tocar taula i desapareixer.

Va ser la cata oficial de la nostra cervessa, tinc que dir que no esta massa, bona pero com ja sabreu vam cometre alguns errors que per a la proxima vegada anem a subsanar i de segur ens ixirà a l'altura dels començals reunits setmanalment.

No hay comentarios: