jueves, 22 de enero de 2009

ESCUCHA LA LLAMADA DEL TEXAS HOLD'EM

Menuda partidassa vam fer ahir, ho vam passar com mai, amb una partida fluida, la gent pintava i es picava per supost, el vividor va ser clar favorit fins l'ultim moment, pero una remontada meva quasi va deixar la partida en tables, hi ha que entendre que Carmelo tenia pressa per anar a casa que avui tenia guàrdia, el tio jugava a totes com si fora l'ultima i pintava el cabró, un altra vegada a començar de nou, al final el vividor amb un mà a mà el va desbancar, l'home sen va anar a casa tranquil, després amb un mà a mà amb el Xef vaig eixir guanyador, però el tio anava amb una J i Q.....jo teniados K a les mans.....s'alcen les tres primeres i havia una J K J, el tio ja tenia trio de J, s'alcen les dos que queden i Q 6, ell tenia full de J Q i jo de K J, va estar superemcionant. En fi espere que la setmana que ve siga més i millor......agur.

No hay comentarios: